Tuesday, November 9, 2010

Seharian | bersama | mereka

salam d kala malam
okeh~ apa mende nk buat hari ini
taraaaa paraaa
buat pengtahuan korg ak da menempiaskan  menghabiskan masa d atas moto kshyangn ku


pegi mana?
g bersiar bersama 2 musketer dak2 umah ak..hahah
mmg syok layan habis smpi mleleh
 satu PeYRok kami roda2....ronda2 d atas jalan tar..
hahhahaha
tujuan pertama agak best laa..
nk g mndi manda pantai laut d TELOK BATIK
tp tuko plan tuk kbaikan Kami bersama..
hahaha
-
-
-
-
-
-
-
kami di arahkan oleh enchik NAsh  <nama sbnr>
untuk ke Ayor tRojon yg tedekat.
atee...kami pn golek Tayar kui 12 td
ngn hati yg girang 
bersama enchik nash,enchik awang sepet,dan ZULKAPAN
Hutan LiPOr Ulu Kenas hala tuju yg berkilometer 50...
pergghh wa ckp korg 
jauh berjln luas kpala otak 
sesampi d sana
bukak baju ,bukak sua spek mata 
trus mlahap  makan nasi bungkus dr kodai RAhman corner
<kawan aku sejak dlu>
+
+
+
+
+
+
+
^_^
jap je mkn..kate mkn glojoh dgn cermat
atee ngn nk hati hepi la sgt kami mlompat dlm air yg sejuk beku bwh paras (- negative) <tipola ni wei>
nk jd kn cerito laaa
mule2 mmg cm takut nk mndi
mane la tau kn aku ni cm takut ngn dalam
+aku ni Pendek
Enchik Nash da lame berkubang
aku ni teragak2 nk masuk
ahahahaha
aku fobia skit sbb pernah lemas dlu
kuikuikui 
seb bek idop lg
pastu bile da bese ngn air tu
ak la heRo STUN
pusing sana..pusing sini..
maleh nk bebel byk
korg tgk la pemende gamba ni
photo by Enchik Awang Spet


ni gamba aku xtau mne dtg 
ngn caption yg gilos bagus
yes im sexy..wwoott wwoottt


aku rase kn laa
spek ak kne pasang wiper cm kete tu kn..
adeh~sengal


hah ni pe kes ni


Enchik Nash ckp tmpt tu dlm
aku pn mcm takut
ak ni kn pendek
heuehuehe


rawatan mngurut pn dsediakn
rugi korg xdtg


yg ni sengal
tah mne tah dtg idea ni



oppsss udah2
gamba bnyk keterlanjuran 
xbleh upload bnyk2
hahaha
-
-
-
-
-
-
-
agak2 da bohsian  bosan
ktowg pn truskan ekpedisi
mndaki gunung
hahah
laluan higway kuala kangsar-ipoh
mmg best tahap gaban masuk tunnel atas bukit tu
jap2.@_@ korg fhm ke ap ak ckp ni,,adoyai~
xpe2 slow2
cmni ye adik2
slpas kami mandi kami bergerak ke ipoh ikut higway PULUS  plus <skemak abeh>
heuehuheuhue
tp sblm tu smpt jgk la kami TOnai kn tngugnjwb pd Allah
jalan tu jaaln jgk..sOlat jgn tgl woo....dgr ye adk2
heuheue


bersama Enchik Awang Sepet yee...
Imam solat Zohor..heuheuhe
+
+
+
+
+
+
pastu kami Gilek tayar ke Jusco ipoh
sesampi saana park moto
nk g tgk wayang 
tp tgk TIME MOVIE
cm lame je tunggu kn
ak bkn tongol kayu nk tunggu lama
kami pn decided nk g KAroke weii
walaweh ak la pnyaynyi jemputan
sedap giles sore ak yg mcm katak faizal tahir
hahahah
pas  da cukup masa sejam 
nk men mende lain
tp---
ko ingt ak ni cop duet kaye raye nk blnje mcm2
hahah

dah2
aku tetibe xd mood  ni
ade masalh la plk ngn seko budak ni
papei t ak roger korg lg

adios semue
wslm



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...